×

Kanta-asiakas tilin avaamiseksi tarvitaan käytössä oleva sähköpostiosoite.

Rekisteröidy

Usein kysytyt kysymykset

K: Entä jos tilaamani huonekalut eivät sovikaan kotiini tai en pidä niistä?

V: Mikäli ostamanne huonekalut eivät jostain syystä sovikaan, Teillä on oikeus palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa, ja saatte rahanne takaisin. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa.

K: Toimitatteko huonekaluja ja muita tuotteita myös Pohjois-Suomeen?

V: Kyllä, toimitamme tuotteita koko maahan.

K: Jos rekisteröidyn kanta-asiakkaaksi, pitääkö minun ostaa tuotteitanne?

V: Ei. Mikäli olet rekisteröitynyt kanta-asiakkaaksemme, talletamme asiakastilillesi rahaa, jota voit käyttää ostaessasi ON24 Sisustustavaratalossa. Kanta-asiakkaamme saavat myös alennusta ja erikoistarjouksia. Ostoksia voi tehdä itselleen sopivana aikana, vaikkapa vasta puolen vuoden kuluttua. Ostopakkoa ei ole.

K: Mitä kanta-asiakkaaksi rekisteröityminen maksaa?

V: Kanta-asiakkaaksi rekisteröityminen on ilmaista, ja itse asiassa me maksamme siitä Sinulle! Rekisteröityessänne kanta-asiakkaaksemme talletamme tilillesi heti 20 euroa, jota voitte käyttää jo ensimmäistä ostosta tehdessänne.

K: Missä maassa tuotteet on valmistettu?

V: ON24 Sisustustavaratalossa on huonekaluja paitsi kotimaasta, myös esim. Tanskasta, Sakasta, Virosta, Ranskasta ja Italiasta.

K: Toimitetaanko huonekalut osina vai kasattuna?

V: Huonekalut toimitetaan pääsääntöisesti osina. Kasatut huonekalut vahingoittuvat kuljetettaessa helpommin kuin huolellisesti pakatut osat. Mikäli huonekalu kuitenkin saapuu kasattuna, siitä on maininta tuoteselosteessa.

K: Voiko tuotteita noutaa itse jostain?

V: Tuotteet toimitetaan joko lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen, Postin pakettiautomaattiin tai kotiinkuljetuksena. Noutopisteitä ei ole.

maksaminen
© 2018 On24 Sisustus OY